tělo

Modelace postavy: Lymfodrenáž + ultrazvuková kavitace SIRIO

Lymfodrenáž je bezbolestná léčebná technika, která napomáhá k vyplavení odpadních látek z těla. Přístrojová lymfodrenáž je účinná moderní šetrná terapie mízního systému. Zároveň je vyhledávaná i pro své relaxační a kosmetické účinky. Pomáhá celkové regeneraci organismu po úrazu, operaci či přetížení, detoxikaci organismu, zlepšení buněčného metabolismu, zvýšení fyzické kondice a imunity organismu.

Více informací

Lymfodrenáž

Ultrazvuková kavitace SIRIO

Ultrazvuková kavitace SIRIO je ve neinvazivní lipolýzou, která pomáhá vymodelovat postavu při snaze v redukci tukových přebytků, a to neinvazivně a bezbolestně.

Během této procedury využíváme bezbolestné kavitační technologie k rozbíjení podkožních tukových buněk, přičemž nechává kůži, vaskulární, nervovou a svalovou tkáň nezměněnou a bez vedlejších efektů. Dochází k přesnému zacílení na problematickou oblast a k lokalizované redukci v této oblasti. Tělo samo postupně tuk odbourává a ten je pak přirozeně odplaven lymfatickou cestou – což podporujeme lymfodrenáží.

doplňující informace

Jak ošetření probíhá?

Naše doporučená kombinace je „kavitace + lymfodrenáž“. Jako první začneme problémovou partii ošetřovat speciální ultrazvukovou vlnou, která „rozbíjí“ tukové buňky. Následně se aplikuje samotná lymfodrenáž, která z těla odplavuje odpadní látky. Ošetření je zcela bez bolestné a trvá cca 1,5 hodiny (30 min kavitace + 1 hod lymfodrenáž).

Čemu se vyvarovat po ošetření a co dodržovat?
  • Doporučujeme zvýšit příjem tekutin na 2,5 – 3 l denně.
  • Dodržujte pravidelný a zdravě prospěšný jídelníček.

a domluvte si