TĚLO

Odstranění nadměrného pocení pomocí botulotoxinu

Jste unaveni maskováním nadměrného pocení? Botulotoxin pomůže odstranit Váš problém. Efekt začne nastupovat během 48–72 hodin a vydrží průměrně až 10 měsíců!

Vlasová mezoterapie (obnova růstu vlasů)

Vlasová mezoterapie je neinvazivní ošetření, které posiluje strukturu vlasů, zlepšuje pokožku hlavy a podporuje jejich růst.

Infuzní
terapie

Vitamíny a minerály obsažené ve stravě lidské tělo vstřebává jen omezeně. Pro správné fungování těla je nezbytné tyto látky pravidelně doplňovat.

Lymfodrenáž + ultrazvuková kavitace SIRIO

Lymfodrenáž je bezbolestná léčebná technika, která napomáhá k vyplavení odpadních látek z těla. Přístrojová lymfodrenáž je účinná moderní šetrná terapie mízního systému.

Redukce tukové tkáně - lipolýza

Je zapotřebí konzultace s lékařem, který potvrdí, zda je tato metoda pro danou oblast vhodná, aby byl účinek co nejefektivnější, případně Vám doporučí jinou.

Intimní partie -
omlazení

Obnova stydkých pysků, zvětšení objemu a pevnosti pokožky, lepší zvlhčování, snížení rizika infekcí a podráždění.

Mezoterapie heterologním kolagenem

Jste po operaci prsou, abdominoplastice či císařském řezu? Trápí vás starší i koloidní jizvy? Chcete, aby jizvy po operaci byly co nejvíce neviditelné? Máme pro vás řešení.

Odstranění kožních výrůstků (Plexr)

Odstranění kožních výrůstků pomocí technologie Plexr představuje pokročilou nechirurgickou metodu, která umožňuje efektivní odstranění nežádoucích kožních útvarů bez nutnosti chirurgického zákroku

HUBNUTÍ POD LÉKAŘSKÝM DOHLEDEM SA*ENDA

Sa*enda je léčivý přípravek obsahující léčivou látku, která je schválená pro výraznou redukci váhy u dospělých. Před zahájením léčby je vždy nutná konzultace a dodržovat doporučený léčebný režim.

MODELACE POZADÍ (ZADEČKU)

Kyselina polymléčná je polymer, který se využívá v estetické medicíně v dermálních výplních, jako jsou Lanluma. Tyto výplně nejsou objemové, nýbrž stimulující.