Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.
Odeslání reklamace
Pokud budete zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačen nápis REKLAMACE.
Pokud v jednom balíku bude více reklamovaného zboží, je nutné zřetelně označit reklamované zboží uvnitř balíku.
Je nutné přiložit Formulář pro reklamaci ZDE.
Průběh reklamace
O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s vámi spojit také telefonicky.
O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.
Kontakty:
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ve věci problému nebo dotazu na reklamační proces.
NEO BEAUTY CLINIC S.R.O.
Čajkovského 1348/18A
779 00 Olomouc
Telefon: +420 774 917 616
Email: eshop@neobeautyclinic.cz
Provozní doba kliniky ZDE